donderdag 10 december 2009

Winter.




kom kijken!

5 opmerkingen:

  1. Zo sfeervol, die appels en dat dennegroen.
    Leuk om zelf te maken met dat kippengaas.
    ik was vanmiddag even bij de hema en daar hadden ze kerstballen in de vorm van cupecakes, ik heb ze niet gekocht je kunt niet aan de gang blijven maar ze waren zoooo leuk ik weet zeker dat het ook echt iets voor jouw is.

    Lieve groet Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk hoor,ook de vetbolletjes en dan de X-mas dress.....in je zijkant SUPER!!!Groetjes,Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh,oh.....ik raak niet uitgekeken op dit soort plaatjes van plaatjes......
    Nou wil het toeval dat ik enkele dagen geleden van de blikken uitsteek vormpjes kocht aan 'n roodgeruit lint,dacht neem ik mee, kan ik voor Kerst wel iets mee decoren.
    Maar denk dat ik morgen wat vet ga smelten, wat zonnepitten erdoor en laten stollen in die vormpjes, touwtje erdoor en dan ergens in de tuin ophangen.
    Er wordt zondag sneeuw verwacht.......de vogeltjes zullen me dankbaar zijn.

    Groetjes,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh ik geniet helemaal van deze beelden. Die stolp van kippengaas, de rok de appels.
    Oh I am in the mood en je lieve kerstwens aan de rechterkant.......
    Fijn weekend alvast

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie plaatjes!

    Fijn weekend

    groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen