zaterdag 19 december 2009

kerstkindje.


6 opmerkingen:

  1. Wat een popje zeg. Is ie van jou van vroeger?
    Genieten en fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn gedachten gaan even terug naar lang geleden........de geboorte van het Kindeke Jezus, die lag niet op zo'n lekker warm schapenvachtje........maar moest het doen met een kribje gevuld met wat stro en was gewikkeld in doeken.....
    Volgens mij een mooie oude pop van papier maché?
    Ik ga ''ffffff'' sneeuw ruimen!
    Gezellige zondag!
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heej Miranda wat een dotje, ik was ook een kerstkindje nou ja bijna ik ben dinsdag jarig en toen ik gedoopt werd lag ik in de kerk in de kribbe van de kerststal.

    Lieve groet Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lief!
    Alvast hele fijne feestdagen hoor,
    groetjes Martine

    BeantwoordenVerwijderen