woensdag 9 december 2009

Suikerzoet winkeltje...





klik en ga naar binnen...

5 opmerkingen:

  1. Hoi Miranda,

    Wat heb je toch weer een mooie foto's!!! Leuk ook op Hyves, om steeds weer een andere mooie profielfoto te zien, super!

    Alvast hele fijne feestdagen,
    groetjes,
    Claudette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil zo graag een reactie plaatsen, maar het lukt nog niet helemaal.

    Groetjes, Marijke, www.homeiswheretheheartis.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toch gelukt. Miranda, prachtige sfeerfoto's. Een hele mooie combinatie van het witte Scandinavisch wonen (zo heb ik het min of meer zelf in huis), afgewisseld met mooie kleurrijke vintage plaatjes waar je veel inspiratie van krijgt en helemaal blij van wordt. Mijn complimenten. Ik ga je volgen.

    Groetjes, Marijke, www.homeiswheretheheartis.nl

    P.s. Mag ik de Christmaswish gebruiken?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk,leuk,leuk!!! Heerlijk girly!
    PS staat je boom al?
    groetjes Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk....
    Ik ben gek op zoet. Ik ga even binnen snoepen hoor.
    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen