vrijdag 15 januari 2010

ik kan er niets aan doen;zomerverlangens...




verder genieten..

7 opmerkingen:

  1. Deliciously beautiful! Enjoy your weekend! Twyla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja jij bent ook een mooie. Nu heb ik ook last van zomerkriebels........
    Ben ik mooi klaar mee. Ik zat net in ijssferen.
    Enne hoe staat het met je tassenverzameling?
    ;)
    Fijn weekend.
    Je maakt me wel helemaal blij hoor met deze vrolijke beelden.
    Knuf

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vrolijke foto's, genieten!

    Leuk weekend,

    ~*~ Saskia ~*~

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ziet dat er lekker uit!

    Altijd weer zo'n mooie inspirerende foto's!!! Ook de bedstee vind ik helemaal schattig!

    Fijn weekend en groetjes,
    Claudette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Miranda,

    Wat een hééérlijke taartjes!
    Mooi zijn mijn mengkommen he!
    Ben er helemaal blij mee!

    Fijn weekend!
    Groetjes Femke

    P.s. Wat een superfoto's van 3 Akers he, wij gaan in juni trouwen en vieren het bij Yvon, zoooo leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey~ Thanks for reposting these gorgeous photos! Have a great day~
    Daisy~

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zie je blog voor het eerst, wat een inspiratie. Ik ga je volgen!
    Wordt helemaal vrolijk van deze foto's.
    groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen