zondag 3 januari 2010



even een peep in Paris...

5 opmerkingen:

  1. Wat een zalige zoete plaatjes, echt Parijs, ooit ga ik er met mijn lief naar toe..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi Blog heb je , ik kijk mijn ogen uit.
    Ik ga je volgen zodat ik je vaak kan komen bezoeken.
    groetjes
    trudette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw!...ik zie je net bij mij :) en nu ben ik bij jou op bezoek, sjonge wat een mooie blog heb je! Hele mooie foto's en ik proef iets waar ik heel erg van hou...vintage, warmte en nostalgie....heerlijk!
    Ik ga je volgen en zet je tussen mijn favorieten!

    Jij ook een fijne dag, groetjes Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O Parijs! Ik heb toevallig deze week op mijn blog iets geschreven over Parijs, met foto's van een prachtige vintage kaart die ik onlangs heb gevonden!

    Groetjes uit Amsterdam,

    Rosa

    lovelythingsbyrosa.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen