woensdag 11 november 2009

1 opmerking:

  1. Hoi Miranda!

    Ja, klopt, Fiedelientje staat ook op Hyves... en volgens mij ben jij daar lid van :-). Ik dacht vanmiddag al de foto hier te herkennen (met de schoentjes) die jij nu ook als profielfoto hebt op Hyves, ik wou het dus nog even na kijken, maar je bent me voor!

    Wat leuk om je hier ook tegen te komen, en ik dacht precies hetzelfde over jouw Blog, ha, ha! Ik vindt het hier namelijk ook zo gezellig, met veel plaatsjes, en mooie kleuren. SUPER!!! Ik houd je Blog in de gaten hoor! En vindt je wisselende profielfoto's op Hyves ook altijd zo leuk.

    Heel veel groetjes,
    Claudette

    ps
    als je leuke foto's hebt die passen in de sfeer van Fiedelientje, dan mag je die foto's ook wel op Fiedelientje Hyves zetten hoor, dat zou ik erg leuk vinden, want je foto's zijn ontzettend mooi!

    BeantwoordenVerwijderen