vrijdag 25 november 2011

House of bliss




Kerstkriebels!

5 opmerkingen:

  1. O geweldig, wat een sfeertje, heerlijk :-) Ik heb gelijk even op youtube gekeken voor de uitleg van zo'n ster, ga ik even proberen.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh ja, wat knus en gezellig! Heb er ook weer zo'n zin in!

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi allemaal hè.. ik heb toch wel weer zin in de kerst enzo.. alleen vind ik 't met de kinderen ook leuk om eerst Sinterklaas te vieren. Daarna ga ik dan op pad voor de Kerst ;) Maar er is al veel te zien wat betreft kerstdecoratie en leuke kerst-zelf-maak-ideeën! Zoals deze sterren! Leuk! Groetjes, Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Miranda,

    Wat een mooie blog is dit! Dank je wel dat je hem met ons hebt gedeeld.

    Een gezellige nieuwe week!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen